4

دستگیری سارقان احشام در ملکشاهی

  • کد خبر : 6654
  • 29 شهریور 1400 - 17:18
دستگیری سارقان احشام در ملکشاهی

به گزارش حوادث ایلام; سرگرد “بهزاد بسطامی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام روستا های اطراف شهرستان ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در همان لحظات ابتدایی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   وی افزود: مأموران انتظامی با تحقیقات […]

به گزارش حوادث ایلام; سرگرد “بهزاد بسطامی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام روستا های اطراف شهرستان ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در همان لحظات ابتدایی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران انتظامی با تحقیقات میدانی و اجرای طرح مهار در محورهای مواصلاتی در این رابطه ۳ سارق احشام را شناسایی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و در این رابطه یکدستگاه خودرو پژو فاقد پلاک کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی، با اشاره به اینکه متهمان به بزه ارتکابی (سرقت احشام) اعتراف کردند، گفت: سارقان در ادامه تحقیقات پلیسی به ۷ فقره انواع سرقت قطعات داخل خودرو، مغازه و… نیز معترف شدند.

 

سرگرد بسطامی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مرجع قضایی معرفی و پس از هماهنگی احشام سرقت شده نیز تحویل مالباخته گان شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداعاقبت همه رابه خیر کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.