1

حضور ناجا امروز اثربخش و اعتماد آفرین است/ حفظ آرامش مردم؛ رسالت اصلی نیروی انتظامی

  • کد خبر : 428
  • 18 مرداد 1398 - 14:56
حضور ناجا امروز اثربخش و اعتماد آفرین است/ حفظ آرامش مردم؛ رسالت اصلی نیروی انتظامی

به گزارش حوادث ایلام; سردار”ایوب سلیمانی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در احیای ارزش های دینی، اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی با داهیه جهانی سازی و با منطق و مکتب جهانی مبتنی بر آموزه های الهی تجلی یافت. وی تصریح کرد:‌ مکتب برگرفته از اسلام، وابسته […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار”ایوب سلیمانی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در احیای ارزش های دینی، اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی با داهیه جهانی سازی و با منطق و مکتب جهانی مبتنی بر آموزه های الهی تجلی یافت.

وی تصریح کرد:‌ مکتب برگرفته از اسلام، وابسته به هیچ تکنیک و قدرت نظامی نیست و در کشور ما تفاوت آن با بسیاری از کشورهای دیگر که انقلاب کردند، بر افراشته شدن شعائر اسلامی و تحقق آرمان اصلی امام راحل و عدم وابستگی به شرق و غرب و احیای ارزش های دینی است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ۴۰ سال برنامه ریزی مداوم و پر هزینه دشمنان علیه نظام اسلامی به رشادت ها و مشقت های ملت ایران در مواجهه با تهدیدات دشمنان و بدخواهان  اشاره و تصریح کرد: وقتی اراده خداوند، سرافرازی، پیروزی، عزت و کرامت یک ملت باشد، هیچ قدرتی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

وی تاکید کرد:‌ امروز تنها اراده ملت ما، اراده ولی امر مسلمین است همه مردم افتخار و اقتدارشان این است که در یک نظام ولایی که در مقابل قدرت ها ایستاده زندگی می کنند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از مهم ترین ارکان در نیروی انتظامی خواند و خطاب به کارکنان ناجا گفت:‌ در عرصه کنونی انقلاب، شما وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی را داشته و باید به بهترین نحو ممکن، این مهم را به سرانجام رسانید، شما مایه عزت و افتخار ایران و ایرانی هستید و ثابت خواهیم کرد فرزندان انقلاب اسلامی امروز با تلاش و ایثارگری خود در اعتلای کشور اسلامی مان بیش از پیش اهتمام دارند.

وی به پیام قاطع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خطاب به بدخواهان نظام اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره داشت و اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون نیروی انتظامی در کل کشور آبرومند و مقتدر بوده و توانسته است مبتنی بر قانون و قدرتمند تر و آماده تر از همیشه در عرصه اجتماع، اثربخش و اعتماد آفرین برای آحاد جامعه باشد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان آمادگی عملیاتی بالای پلیس استان، تصریح کرد: امروز نباید اجازه دهیم کسی امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند و باید در همه زمینه ها چون فضای مجازی و کسب و کار مردم امنیت جامعه را تامین کنیم.

وی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی ناجا حفظ آرامش برای مردم است همه زندگی آنان به نوعی به عملکرد نیروی انتظامی ربط پیدا می کند.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به وجوه مختلف خدمت در نیروی انتظامی، اظهار داشت:‌ امروز هر کاری که نیروی انتظامی در کشور انجام می دهد دو وجه اساسی دارد، یک وجه دفاع از انقلاب و جنگیدن در صف مقدم مقابله با دشمنان اسلام و وجه دوم ادامه خدمتگزاری به مردم شریفی است که سرآمد همه ملل جهان هستند و چه افتخار آمیز که چنین رسالتی بر دوش ما است.

وی حرکت در تحقق پلیس تراز انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید محور برنامه های خود را در جهت تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دهیم و هر آموزش و مهارتی که لازم است فراگرفته و با نشاط، انگیزه و مهارت در خدمت مردم باشیم و هرچه با صلابت تر، هوشیارتر و توانمند تر به آحاد جامعه خدمت رسانی کنیم.

سردار سلیمانی افزود:  کسانی که در سرپنجه های مجموعه هستند باید خادم ترین افراد باشند تا مورد علاقه مردم واقع شوند و اینجاست که اعتماد شکل می گیرد.

جانشین فرمانده ناجا در پایان با اشاره به روحیه شهادت طلبی کارکنان ناجا، گفت: نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور به طور میانگین، هفته ای ۲ شهید تقدیم مردم میهن اسلامی می کند که این نشان دهنده روحیه بالای شهادت طلبی و ایثارگری این نیرو است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سردار “کیومرث عزیزی”؛ فرمانده سابق استان که  به عنوان فرمانده شرق استان تهران منصوب شده است تقدیر و تکریم و سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” به عنوان فرمانده جدید استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.