2
فرماندار ویژه دهلران:

۲۳۴ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه دهلران پیش بینی شده است

  • کد خبر : 25529
  • 09 بهمن 1402 - 14:39
۲۳۴ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه دهلران پیش بینی شده است
فرماندار ویژه دهلران از پیش بینی ۲۳۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات برای حوزه انتخابیه دهلران خبر داد و گفت: این تعداد شعب اخذ رای شامل ۱۶۰ شعبه ثابت و ۷۴ شعبه سیار است.

به گزارش حادثه ایلام;لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در نشست کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه دهلران از پیش بینی ۲۳۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات برای حوزه انتخابیه دهلران خبر داد و گفت: این تعداد شعب اخذ رای شامل ۱۶۰ شعبه ثابت و ۷۴ شعبه سیار است.

وی اظهار کرد: حوزه انتخابیه دهلران (جنوب استان) شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره بوده که شامل چهار حوزه اصلی و هشت حوزه فرعی است.

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار نفر در این حوزه انتخابیه شامل هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، عوامل اجرایی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند، تصریح کرد: در ایام انتخابات میزبان مردم ولایی و همیشه در صحنه این حوزه انتخابیه برای مشارکت حداکثری و پرشور در پای صندوق رای خواهد بود.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به ثبت نام ۵۴ نفر در این حوزه انتخابیه در فرآیند نام نویسی قطعی، گفت: از این تعداد ۶ نفر انصراف و ۱۸ نفر در هیئت‌های اجرایی رد یا عدم احراز صلاحیت شدند و ۳۰ نفر نیز تا کنون در هیئت نظارت بر انتخابات استان، مرکز و شورای نگهبان تایید صلاحیت شده است.

صادقی با تاکید بر اینکه افراد تایید صلاحیت شده از سلایق مختلف، طوایف و قبایل مختلف برای داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند، ابراز کرد: در شهرستان دهلران نیز ۷۸ شعب اخذ رای شامل ۴۵ شعبه ثابت و ۳۳ شعبه سیار نیز میزبان مردم این شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود.

فرماندار ویژه دهلران با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، به نقش خبرنگاران در این زمینه اشاره کرد و افزود: زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در حوزه انتخابیه و شهرستان اندیشیده شده است.

صادقی با اشاره به اینکه خبرنگاران دهلران در معرفی ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی و بیان مشکلات مردم به خوبی ایفای نقش می‌کنند، اظهار کرد: در این موقعیت که دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم اصحاب رسانه باید مشوق مردم برای حضور گسترده در انتخابات باشند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.