3

اجازه حرکت زائران اربعین به سمت مهران داده نمی‌شود

  • کد خبر : 2452
  • 06 مهر 1399 - 21:26
اجازه حرکت زائران اربعین به سمت مهران داده نمی‌شود

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی‌زاده افزود: به منظور جلوگیری از ورود زائران اربعین به مرز مهران با هماهنگی طرف عراقی، گیت‌های ورود و خروج زائران بسته است. وی افزود: زائرانی که قصد عزیمت به استان ایلام و مرز مهران را دارند آگاه باشند هیچ‌گونه اجازه تردد به آن‌ها از طرف مسوولان پایانه مرزی مهران […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی‌زاده افزود: به منظور جلوگیری از ورود زائران اربعین به مرز مهران با هماهنگی طرف عراقی، گیت‌های ورود و خروج زائران بسته است.
وی افزود: زائرانی که قصد عزیمت به استان ایلام و مرز مهران را دارند آگاه باشند هیچ‌گونه اجازه تردد به آن‌ها از طرف مسوولان پایانه مرزی مهران و زرباطیه عراق داده نمی‌شود.
همتی‌زاده یادآور شد: هم اکنون مرز مهران طی بازرسی‌های انجام گرفته عاری از حضور زائران است و این موضوع بیانگر فهم بالای مردم در پذیرش خواسته مسوولان ایران و عراق در اجتناب از حضور در مرزهاست.
فرمانده پلیس راه ایلام در مورد پیاده‌روی مردم استان به سمت بقاع متبرکه در روز اربعین نیز گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا در استان، از پیاده‌روی مردم به طرف بقاع متبرکه بویژه امامزاده علی‌صالح (ع) و سایر اماکن متبرکه جلوگیری می‌شود.
بر اساس پروتکل‌های مصوب ستاد کرونای کشور راهپیمایی اربعین به عنوان کنگره جهان اسلام امسال برگزار نمی‌شود و موکب‌ها در مسیر مرز مهران حق برپایی و فعالیت ندارند.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.