آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای عمومي شماره آگهي : 1/1403
اداره كل نوسازي مدارس استان ايلام درنظر دارد بر اساس آگهي شماره 1/1403 نسبت به خرید تجهیزات کلاسی واداری- سرمایشی –رایانه ایکه در اسناد پیوست موجود است. طبق مشخصات از طريق مناقصه عمومي به شرکتهای واجد صلاحيت واگذار نمايد لذا از شرکتهایی كه تمايل دارند در مناقصه شركت نمايند دعوت بعمل مي آيد تا جهت دريافت اسناد مناقصه به سامانه ستاد به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir مراجعه نمايند.
جدول عناوین اقلام مناقصات
رديف |
عنوان
|
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال) | توضیحات |
1 | تجهیزات کلاسی | 2.600.000.000 | مطابق مشخصات پیوستی |
2 | تجهیزات رایانه ای | 2.600.000.000 | مطابق مشخصات پیوستی |
3 | تجهیزات سرمایشی | 1.775.000.000 | مطابق مشخصات پیوستی |
1-نشاني دريافت و تحويل اسناد مناقصه :
این مناقصه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود و تنها ضمانتنامه به صورت فیزیکی تحویل این اداره کل با نشانی ذیل می گردد. یعنی توکن پیمانکاران حکم امضاء زنده داشته وهرآنچه مناقصه گران در سامانه آپلود وبرای این اداره کل ارسال می کنند پس از تعیین برنده می بایست توسط وی و همراه قرارداد ، در محل مهر وامضاء گردد (تنها برنده مناقصه امضاء می کند).
ایلام – بلوار شهید بهشتی – اداره كل نوسازي مدارس استان ایلام (تلفن 08432222211)
2- تاريخ و مهلت دريافت و باز گشایی اسناد مناقصه :
مهلت دريافت اسناد مناقصه به مدت5 روز از انتشار آگهي از روز شنبه مورخ 1/02/1403 لغايت پايان وقت اداري پنج شنبه مورخ 06/2/1403 مي باشد.
مهلت تحويل اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روز یکشنبه مورخ 16/02/1403 مي باشد .
زمان بازگشایی پاکات اسناد مناقصه ساعت 10 صبح روز دو شنبه مورخ 17/02/1403 می باشد .
3- پرداخت هزینه خرید تجهیزات و توضیحات لازم:
پرداخت هزینه خرید تجهیزات بعد از تحویل کامل به این اداره کل و تایید کارشناسان مربوطه پرداخت می گردد.
تمامی تجهیزات میبایست ساخت ایران و دارای برچسب QRوگارانتی معتبر باشد.
اين فراخوان مناقصه در سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.irدرج گرديده است و هزينه درج مناقصه هم در روزنامه و هم در سامانه ستاد بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.