1
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

توقیف ۲۷ دستگاه خودروی شوتی در ایلام

  • کد خبر : 25468
  • 06 بهمن 1402 - 22:43
توقیف ۲۷ دستگاه خودروی شوتی در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان وماموران انتظامی ۲۷ دستگاه خودروی شوتی توقیف شد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های اساسی، جمع آوری و توقیف خودرو‌های شوتی با هماهنگی‌های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله انواع کالا‌های ممنوعه، لوازم خانگی و آشپزخانه، فرآورده‌های گوشتی، آرد، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و اقلام مصرفی، پارچه، پوشاک خارجی و سوخت قاچاق کشف شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۷دستگاه خودرو موسوم به شوتی فعال در حمل و جابه جایی کالای قاچاق و تغییر وضعیت داده و هنجارشکن توقیف و ۲۰ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی مبارزه بی امان با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد کرده و این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=25468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.