5

مقدمات برگزاری انتخاباتی امن و مطابق با قانون در حال انجام است

  • کد خبر : 24919
  • 24 آذر 1402 - 18:09
مقدمات برگزاری انتخاباتی امن و مطابق با قانون در حال انجام است
وزیر کشور با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات بر اساس زمان تعیین شده قانونی در حال انجام است، گفت: برگزاری انتخابات پرشور، سالم و امن مهمترین رویکرد این وزارتخانه است.

به گزارش حادثه ایلام;احمد وحیدی روز جمعه در حاشیه سفر چند ساعته به دزفول و بازدید از کارخانه قارچ این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم نظام اسلامی هستند به همین دلیل انتخابات اسفندماه امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه روند برگزاری مقدمات انتخابات در وزارت کشور به خوبی و بر اساس قانون جلو رفته است، افزود: تمام فرآیند مقدمات برگزاری انتخابات براساس قانون و موعدهای زمانی خاص خود انجام شده است.
وزیر کشور ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم، انتخابات اسفندماه امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم حماسه ساز ایران باشد.
وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید از کارخانه تولید قارچ دزفول گفت: تولید قارچ یکی از کارهای ارزشمند در تامین امینت غذایی کشور است.
وی با بیان اینکه سالانه ۲۵۰ هزار تن مصرف قارچ در کشور وجود دارد، تصریح کرد: تولید قارچ با توجه به درصد بالای پروتئین، مصرف کم آب و همچنین ظرفیت بالای اشتغال زایی دارای اهمیت است.
هواپیمای وزیر کشور به منظور سفر یک روزه به ایلام روز گذشته در فرودگاه دزفول به زمین نشست و بلافاصله وزیر کشور و هیات همراه خوزستان را به مقصد ایلام ترک کرد.
وزیر کشور در ادامه سفر خود بامداد امروز به دزفول بازگشت و صبح امروز با حضور در حرم حضرت سبزقبا(ع) از این آستان مقدس زیارت کرد.
سپس وحیدی با حضور در کارخانه تولید قارچ دزفول به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قارچ کشور از تمام چرخه تولید قارچ از مرحله تولید کمپوست تا برداشت قارچ و بسته بندی بازدید کرد.
با توجه به توانمندی‌های این کارخانه و اشتغال زایی بالای این محصول وزیر کشور، آمادگی این وزارتخانه برای کمک به فعال سازی کارخانه مشابه در آبادانان ایلام به منظور حل مشکل بیکاری در آن شهر محروم با استفاده از ظرفیت کارخانه قارچ دزفول اعلام کرد.
شرکت جلگه دز قارچ دزفول از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر از تولیدکنندگان پیشرو قارچ در کشور است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.