1
معاون کمیته امداد استان ایلام خبر داد

اختصاص ۳۱ میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند ایلام

  • کد خبر : 24681
  • 08 آذر 1402 - 20:16
اختصاص ۳۱ میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند ایلام
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ایلام از اختصاص ۳۱میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;حجت‌الاسلام عباس سفیدخانی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ایلام در نشست مشترک با معاون آموزش و پرورش استان ایلام از اختصاص ۳۱ میلیارد ریال به منظور کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: از این میزان ۱۶ میلیارد ریال آن اعتبارات دولتی و کمیته امداد بوده و ۱۵ میلیارد ریال آن نیز با مشارکت مردم نیکوکار استان تأمین می‌شود.
وی بیان کرد: امسال تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان مددجو و یک هزار بسته نیز بین دانش آموزان نیازمند غیر مددجوی استان توزیع شده است.
وی با عنوان اینکه هم اکنون تعداد هشت هزار و ۶۷۰ دانش آموز نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان هستند گفت: همه این دانش آموزان امسال نوشت افزار رایگان دریافت کرده‌اند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با عنوان اینکه طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و بازگرداندن آن‌ها به کلاس‌های درس و انسداد مسیر‌های ترک تحصیل با همکاری این اداره کل، کمیته امداد و دستگاه‌های دیگر در حال اجراء است گفت: پارسال در اجرای این طرح ۷۷ دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و مقدمات تحصیل آن‌ها فراهم شد.
پاپی با بیان اینکه هم اکنون ۱۱۲ هزار دانش آموز در سطح استان در حال تحصیل هستند گفت: امسال تعداد ۱۰ هزار بسته نوشت افزار توسط این اداره کل بین دانش آموزان استان توزیع شده است.
در این نشست مقرر شد دانش آموزان نیازمند ۶ تا ۱۱ سال که از دهک‌های پایین جامعه بوده و از تحصیل محروم هستند شناسائی و توسط کمیته امداد و آموزش و پرورش در خصوص رفع نیاز‌ها و موانع تحصیلی آن‌ها جهت بازگشت به تحصیل اقدامات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.