3

نمی‌توانم بگویم ایران در برنامه‌ریزی حمله هفتم اکتبر دست داشته است

  • کد خبر : 24061
  • 07 آبان 1402 - 8:05
نمی‌توانم بگویم ایران در برنامه‌ریزی حمله هفتم اکتبر دست داشته است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: جنگ در داخل غزه سخت و طولانی خواهد بود.

به گزارش حادثه ایلام;بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در کنفرانس خبری مشترک با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم گفت: گروهی از نیروهای کماندو شب گذشته وارد شمال نوار غزه شدند.
وی با طرح این ادعا که هدف ما نابودی توانمندی‌های نظامی حماس و آزادی گروگان‌ها است، ادامه داد: با خانواده‌های اسرا دیدار کردم و به آن‌ها گفتم از هیچ تلاشی برای بازگرداندن آن‌ها فروگذاری نمی‌کنیم.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه جنگ در داخل غزه سخت و طولانی خواهد بود، افزود: طی روزهای اخیر حملات هوایی را برای کمک به ورود زمینی نیروهایمان به غزه شدت بخشیدیم.
نتانیاهو ادامه داد: شکست بزرگی را شاهد بودیم و در مورد آن تحقیق خواهد شد و این تحقیقات همه را شامل خواهد شد اما اکنون نه. ممکن است حمله زمینی به بازگرداندن اسرا کمک کند.
وی مدعی شد: از هدف خود یعنی نابودی حماس عقب نمی‌نشینیم و به دنبال انتقال به مرحله بعدی یعنی گسترش عملیات زمینی خواهیم بود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: گسترش عملیات زمینی تعارضی با تلاش‌هایمان برای آزادی اسرا ندارد.
نتانیاهو همچنین با طرح این ادعا که ایران از حماس حمایت می‌کند، افزود: اما من نمی‌توانم بگویم که ایران در طرح‌ریزی برای این حمله دست داشته است.
وی گفت: مصلحت برخی در توقف عادی‌سازی روابط ما با کشورهای عربی و بازگرداندن ما به عصر حجر است.
همچنین گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفراس خبری افزود: نیروهای ما اکنون در زمین، آسمان و دریا در خارج از مرزهای غزه و داخل آن در حال جنگ هستند.
وی با طرح این ادعا که جنگ روز گذشته وارد مرحله جدیدی شد و حماس ضربات سختی دریافت کرد، گفت: تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا خواهیم کرد و این امری بسیار پیچیده است که قبلا سابقه نداشته است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: هرچه ضربات ما سخت‌تر باشد، شانس بازگردان اسرا بیشتر خواهد بود.
گالانت همچنین گفت: ارتش در تمامی جبهه‌ها آماده است و مصلحتی در گسترش دامنه جنگ نمی‌بینیم اما این جنگی طولانی است و یا ما پیروز خواهیم شد یا آن‌ها.
بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفرانس خبری افزود: تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا بکار خواهیم گرفت و این وظیفه اخلاقی ماست و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه با جنبشی مواجه هستیم که به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه (رژیم) اسرائیل است اما موفق نخواهد شد، گفت: حمله زمینی شاید به بازگرداندن اسرای اسرائیلی کمک کند.
منبع: خبرگزاری شهاب فلسطین
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=24061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.