1
مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

۴۰۷ خانواده تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در ایلام اشتراک گاز رایگان دارند

  • کد خبر : 23995
  • 04 آبان 1402 - 6:35
۴۰۷ خانواده تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در ایلام اشتراک گاز رایگان دارند
مدیرعامل شرکت گاز ایلام از اشتراک پذیری رایگان ۴۰۷ خانواده تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز ایلام اظهار کرد: از این تعداد ۷۶ مورد مددجویان بهزیستی، ۲۱۰ مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و ۱۲۱ مورد خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.
وی افزود: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان ایلام انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری برای اشتراک پذیری رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ ۸۸۶ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۹۰ ریال معاف و از اشتراک پذیری رایگان برخوردار شده‌اند.
کشاورز به اشتراک پذیری رایگان مشترکین تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: در طول ۶ ماهه نخست امسال مبلغ ۶۰۴ میلیون و ۶۶۶ هزار ریال بخشودگی اشتراک پذیری رایگان برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان منظور شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ ۲۸۲ میلیون و ۲۴۸ هزار ریال مشمول معافیت از پرداخت اشتراک پذیری رایگان اعمال شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از بخشودگی مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ۳۰ هزار ریال گازبها برای خانواده‌های تحت حمایت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی در نیمه نخست امسال در ایلام خبر داد.
کشاورز بیان کرد: از این تعداد مبلغ ۹ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال بابت بخشودگی گاز بها خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان و مبلغ ۶۴۵ میلیون و ۱۶ هزار ریال مربوط به سایرین بوده است.
وی افزود: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد مربوطه قانون برنامه ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به این‌که اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه‌ی متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، مطرح کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز صرفا یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=23995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.