3
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام:

دومین داروخانه بزرگ غرب کشور در ایلام آماده بهره برداری شد

  • کد خبر : 22464
  • 18 مرداد 1402 - 18:07
دومین داروخانه بزرگ غرب کشور در ایلام آماده بهره برداری شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: دومین داروخانه بزرگ غرب کشور در حمایت از بیماران خاص آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش حادثه ایلام;غلامرضا علی‌محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این داروخانه واقع در مرکز استان با هدف ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص با صرف هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسعه و تجهیز شده است.

وی ادامه داد: طرح توسعه و تجهیز این داروخانه به عنوان دومین داروخانه بزرگ غرب کشور نیمه اردیبهشت ماه امسال آغاز و در مدت سه ماه تکمیل و آماده ارایه خدمات به بیماران خاص است.

مدیرعامل هلال احمر ایلام با ذکر اینکه تجهیز و توسعه این داروخانه تحول گسترده‌ای در تامین دارو‌های بیماران خاص استان دارد، افزود: این بیماران پیش از این برای تامین برخی اقلام دارویی مجبور به عزیمت به استان‌های همجوار بودند که با افتتاح این مرکز بیماران نظیر ام‌اس، سرطانی، صرع، صعب‌العلاج، پیوندی، هموفیلی و … دیگر مشکلی نخواهند داشت.

علی محمدی اضافه کرد: این داروخانه با بیش از ۳۰۰ مترمربع و فضای کافی جهت ذخیره دارو‌های راهبردی با فضای مناسب انتظار در خور شان بیماران و موقعیت مناسب در مرکز شهر برای همه اقشار مردم ارایه خدمات خواهد کرد.

وی همچنین از توسعه مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی این جمعیت در جنب این داروخانه با ۱۲ درمانگاه تخصصی خبر داد و گفت: قرارداد این طرح نیز عملیاتی و با پیمانکار منعقد شده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.