2

مسؤول یا مشهور برای ناجا فرقی ندارد/ برخورد قاطع با قانون گریزان

  • کد خبر : 390
  • 17 مرداد 1398 - 8:06
مسؤول یا مشهور برای ناجا فرقی ندارد/ برخورد قاطع با قانون گریزان

به گزارش حوادث ایلام; سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تمهیدات پلیس در برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی سلبریتی‌ها اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد طبق قانون با هرگونه هنجارشکنی و حرکتی مخل قانون برخورد کند. فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برای پلیس فرقی نمی‌کند که شخص قانون‌گریز، فرد مشهوری (سلبریتی) باشد یا یک […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تمهیدات پلیس در برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی سلبریتی‌ها اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد طبق قانون با هرگونه هنجارشکنی و حرکتی مخل قانون برخورد کند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برای پلیس فرقی نمی‌کند که شخص قانون‌گریز، فرد مشهوری (سلبریتی) باشد یا یک فرد عادی یا حتی یک مسؤول؛ چراکه پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها و کسانی که قانون‌گریزند و به حقوق دیگران تعدی می‌کنند هیچ تفاوتی قائل نبوده و یکسان برخورد می‌کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: برای پلیس فرقی نمی‌کند که چه فردی خلاف قانون عمل کرده است؛ چرا که ما طبق وظیفه با قانون‌گریزان برخورد می‌کنیم.

گفتنی است شهروندان در سامانه فارس من نسبت به بی‌حجابی و بدحجابی در مترو با ذکر موضوعی با عنوان «درخواست برخورد قانونی با سلبریتی های مروج بی حجابی و بد حجابی» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس، خواستار بودند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.