1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

در تامین آب برای زوار در مرز مهران مشکلی نداریم

  • کد خبر : 22157
  • 04 مرداد 1402 - 17:21
در تامین آب برای زوار در مرز مهران مشکلی نداریم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با انجام پروژه‌های مناسب از لحاظ کمی و کیفی، در تامین آب برای زوار در مرز مهران مشکلی نداریم.

به گزارش حادثه ایلام;پرویز ناصری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در جلسه ستاد اربعین حسینی شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه فرصت اندکی تا ایام اربعین حسینی باقی مانده است گفت: قطعا در اربعین پیش رو شاهد حضور پرشور زوار عتبات عالیات هستیم.

ناصری افزود: مانند سنوات گذشته بیشترین تردد زوار از مهران خواهد بود لذا می‌طلبد با کار جهادی بتوانیم، رضایت مردم و زوار را جلب نماییم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شهر مهران با انجام پروژه‌های مناسب از لحاظ کمی و کیفی توانسته‌ایم آب مورد نیاز زوار را به حد مطلوب برسانیم و در سال جاری مشکلی در بحث تامین آب زوار نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: تمامی مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار، دسترسی دارند و حتی در پارکینگ بزرگی که ۴۰ هزار خودرو را در خود جای می‌دهد نیز هم آب شرب و هم آب سرویس‌های بهداشتی به صورت پایدار و با کیفیت مطلوب تامین شده است.

ناصری اضافه کرد: باید هر چه سریعتر پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب موکب‌های مسیر تردد زوار تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان ساخت: با عنایت به تلاش‌های شبانه روزی مجموعه همکاران استان، با حمایت‌های مسئولین ذیربط در سطح کشور و با توسل به سیدالشهداء همچون سال‌های گذشته بهترین خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را شاهد خواهیم بود.

ناصری در پایان سخنانش در خصوص تکمیل پروژه‌های در دست اقدام آبفا در مرز مهران اشاره نمود و تاکید کرد: با وجود عدم تخصیص و پرداخت اعتبارات لازم، تمام تلاش ما این است تا با فعالیت مستمر و شبانه روزی این پروژه‌ها نهایتا تا قبل از اربعین مورد بهره برداری قرار گیرند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=22157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.