1
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

توقیف ۳ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در سیروان

  • کد خبر : 21601
  • 18 تیر 1402 - 11:34
توقیف ۳ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در سیروان
جانشین فرمانده انتظامی ایلام از توقیف ۳ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان سیروان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ حسین نجفی، جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران انتظامی شهرستان سیروان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه خودروی سواری تیز رو (شوتی) مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: رانندگان که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و حرکات حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشتند، در تعقیب و گریز صورت گرفته توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۷ گونی البسه تاناکورا کشف کردند تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تاکیدکرد: برخورد پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی قاطع وبدون اغماض است وشهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.