1
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد

تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در مرز مهران

  • کد خبر : 20951
  • 30 خرداد 1402 - 14:11
تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در مرز مهران
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در مرز مهران برای اربعین پیش رو خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;علی کریمی، مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: احداث ۱۰سایت دائم تلفن همراه در مسیر‌های منتهی به مرز مهران در حال اجراست.

کریمی اظهار داشت: شرکت مخابرات جهت سرویس‌دهی بهتر به موکب‌ها و پایانه مرزی، بهینه‌سازی زیر‌ساخت‌های خود را انجام داده و سه کیلومتر فیبر نوری باقی مانده را نیز تا قبل از اربعین اجرا خواهد کرد.

وی گفت: با همکاری اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل نیز با سایت‌های پرتابل (قابل جابجایی) در مسیر‌های منتهی به مرز مهران، شهر مهران و پایانه مرزی به جهت تکمیل پوشش ارتباطی در شرایط ازدحام، مشکل آنتن دهی وجود نخواهد داشت.

کریمی افزود: همچنین تعداد ۸ مورد دیگر نیز برای مسیر‌های بعد از پل زائر، رضا آباد و تنگ زعفرانیه و. در حال اجرا می‌باشد و اگر به اربعین نرسند، سایت موقت همراه اول توسط شرکت مخابرات استان استقرار می‌یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در خصوص خدمات شرکت ملی پست استان در ایام اربعین تصریح کرد: شرکت پست استان همچون سال گذشته اقدام به راه اندازی باجه سیار پستی جهت امانات و اشیاء گمشده زائرین خواهد کرد.

کریمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تأمین ارتباطات پایدار و مناسب در ایام اربعین توسط ارتباطات زیر ساخت گفت: این شرکت (ارتباطات زیرساخت) سال گذشته علاوه بر ۱۲ core فیبر نوری خود، ۹۶core فیبر نوری دیگر به شبکه اضافه کرد و ضمن افزایش ظرفیت پهنای باند گسترده در مسیر مهران، همچنین بستر‌های مناسب برای اپراتور‌های تلفن همراه در صورت درخواست پهنای باند اضافی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی نیز در علاوه بر نظارت به سرریز سیگنال‌های کشور عراق و پایش فرکانسی، به کیفیت خدمات اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل نیز نظارت داشته و پایداری سرویس‌های آن‌ها را می‌سنجد.

کریمی گفت: سازمان فن آوری اطلاعات نیز حمایت از نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌های تمام شرکت‌هایی که در فضای مجازی در ایام اربعین به زائرین خدمات رسانی می‌کنند را جهت بهبود و سهولت در ارائه خدمات به زائران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.