2

متخلفان صنفی ایلام ۵۷۱ میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 15745
  • 07 دی 1401 - 21:56
متخلفان صنفی ایلام ۵۷۱ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;مهدی کاکاخانی معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان ایلام گفت: طی نه ماهه امسال ۴۷ هزار و ۸۵۳ مورد بازرسی و ۳۹۴ گشت مشترک صورت گرفته که برای تعداد ۲۰۷۲ مورد تخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. وی گفت: در طی نه ماهه امسال متخلفین […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;مهدی کاکاخانی معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان ایلام گفت: طی نه ماهه امسال ۴۷ هزار و ۸۵۳ مورد بازرسی و ۳۹۴ گشت مشترک صورت گرفته که برای تعداد ۲۰۷۲ مورد تخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت: در طی نه ماهه امسال متخلفین ۵۷۱ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی افزود: در طی مدت یاد شده تلفن ۱۲۴ بالغ بر ۵ هزار و ۸۵۴ بار به صدا در آمده که به صورت صددرصدی به همه تماس‌ها رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تیم‌های بازرسی و نظارت علاوه بر حضور میدانی و تشدید نظارت ها، فرآیند تامین، توزیع و عرضه کالا‌های مورد نیاز در بازار را از طریق سامانه‌ها مورد پایش قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: از همکاران رسانه‌ای انتظار دارم چتر نظارتی خود را بیش از گذشته گسترش داده و با معرفی سامانه پاسخگویی ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی مطمئن و تشویق مردم به ارائه گزارش تخلفات، فضای هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و … را برای افراد فرصت طلب ناامن کنند.

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.