3

خدمات سازمان بیمه سلامت به معلولان ایلامی ۷ برابر شده است

  • کد خبر : 15522
  • 26 آذر 1401 - 15:46
خدمات سازمان بیمه سلامت به معلولان ایلامی ۷ برابر شده است

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;نورالدین رحیمی، مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت:  سازمان بیمه سلامت ایران خدمات دهی مطلوبی به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی را در اولویت قرار داده است. مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام تصریح کرد: با عنایت به تفاهم نامه فی مابین سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان بهزیستی […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;نورالدین رحیمی، مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت:  سازمان بیمه سلامت ایران خدمات دهی مطلوبی به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی را در اولویت قرار داده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام تصریح کرد: با عنایت به تفاهم نامه فی مابین سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان بهزیستی کشور، از این پس بیمه سازمان بیمه سلامت ایران خدمات مطلوبی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت ارائه می‌کند.

رحیمی گفت: این افراد با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند که درک شرایط این قشر و برنامه ریزی برای برطرف کرد آن از وظایف نهاد‌های حمایتی و بیمه‌ای است.

وی اظهار کرد: سازمان بیمه گر بیمه سلامت به دنبال ارتقای سطح خدمات به افراد دارای معلولیت در حوزه توانبخشی هستند، به طوری که یکی از موضوعاتی که به صورت جدی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران پیگیری می‌شود، بحث پوشش بیمه‌ای خدمات پیشگیری، مداخلات درمانی افراد دارای معلولیت است.

وی گفت: در راستای این تفاهم نامه خدمات ارائه شده به معلولین جامعه که قبلاً ۸ کد خدمتی بوده است، هم اکنون به ۵۹ کد خدمتی به این افراد افزایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.