4

ایران با عامل ایجاد هرگونه ناامنی دریایی قاطعانه برخورد می‌کند

  • کد خبر : 13676
  • 29 مهر 1401 - 20:11
ایران با عامل ایجاد هرگونه ناامنی دریایی قاطعانه برخورد می‌کند

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس،‌ آیین استقبال از هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آب‌های آزاد و بین‌المللی پیش از ظهر امروز با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد و کارکنان ناوگروه ۸۴ نداجا، با استقبال گرم فرماندهان […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس،‌ آیین استقبال از هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آب‌های آزاد و بین‌المللی پیش از ظهر امروز با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد و کارکنان ناوگروه ۸۴ نداجا، با استقبال گرم فرماندهان و خانواده‌هایشان، به مهین بازگشتند.

امیر دریادار ایرانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به‌ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد که عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا در بیاورد و در جایی که توسط نیروهای غیرموجهِ حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این به طور مستقیم در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند، مجدداً بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.

دریادار ایرانی افزود: آمریکا باید بداند که اگر در جایی قرار است دریانوردی داشته باشد، حتماً باید قوانین بین‌المللی را رعایت کند و بداند جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه در منطقه با هرگونه حرکتی که موجب به خطر افتادن امنیت و ایمنی دریانوردی شود، برخورد قاطع و کوبنده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه افتخار بزرگ این ناوگروه آن بود که در عمق اقیانوس‌ها به‌ صورت مستقیم و رو در رو، در مقابل شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار با استواری و صلابت ایستادگی کرد، اظهار کرد: همه این افتخارات نشان از ایمانِ دریادلان ارتش به کار، تخصص، تسلط و شجاعتشان است و از همه مهم‌تر اتکا به واقعیت و شعار راه ما راه حسین (ع) است، صورت پذیرفت و این یکی از افتخارات بزرگی است که امروز به دست عزیزان‌مان در ناوشکن جمهوری اسلامی ایران (جماران) نگاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش در لحظه بیش از ۶۴ کشتی جمهوری اسلامی را با اقتدار تحت اسکورت قرار داده است و به صورت کاملاً مجهز بر روی واحد‌های شناور حضور مقتدرانه دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح‌کرد: همه این‌ها تنها بخشی از توانمندی نیروی راهبردی دریایی است که در صحنه مشاهده می‌کنیم.

هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش به سرفرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران، مدت ۸۶ روز به اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حفظ منافع میهن عزیزمان در آب‌های آزاد، پرداخت.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.