3
خانه دسته‌بندی نشده

خبر خوش معاون رئیس‌جمهور از ذخیره‌ مطلوب کالاهای اساسی در کشور

  • کد خبر : 9447
  • 26 اردیبهشت 1401 - 20:17
خبر خوش معاون رئیس‌جمهور از ذخیره‌ مطلوب کالاهای اساسی در کشور

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: خوشبختانه در سفر آبان‌ماه رئیس‌جمهور به استان سمنان، اعتبارات بسیار خوب و ارزشمندی مصوب و بخش اعظمی از آن تاکنون پرداخت شده است.‌ وی […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: خوشبختانه در سفر آبان‌ماه رئیس‌جمهور به استان سمنان، اعتبارات بسیار خوب و ارزشمندی مصوب و بخش اعظمی از آن تاکنون پرداخت شده است.‌

وی تصریح کرد: مسأله قابل‌توجه و تقدیر، وجود انسجام و وحدت حاکم در استان سمنان است که جای دارد از این فرصت ارزشمند، نهایت استفاده را ببریم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: آیت‌الله رئیسی شخصاً و به‌صورت ویژه از مردم به‌واسطه حمایت و همراهی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تقدیر کرده است.

مرتضوی گفت: در بازدید سرزده از انبار مرکزی و فروشگاه عرضه کالا در شهر سمنان، خوشبختانه مشاهده شد که ذخیره‌سازی خوبی از حیث کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم در کشور و استان سمنان به انجام رسیده که از تمام دست‌اندرکاران و مسؤولان استان و همچنین همراهی خوب اصناف و بازاریان قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: با اجرای طرح اقتصادی جدید دولت، پرداخت یارانه از ابتدا به انتهای زنجیره رسیده است.‌

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: لازم است از اقدامات خوب استاندار سمنان و پیگیری‌های وی در بحث مصوبات سفر قدردانی شود.

استان سمنان، پایلوت وحدت است

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم در این نشست گفت: از حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در استان سمنان تقدیر کرده و امیدواریم این سفر برای مردم استان مبارک و پربرکت باشد.‌

وی بیان کرد: استان سمنان، پایلوت وحدت است و بی‌شک یکی از عوامل اصلی و محوری این مقوله، وجود حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان بوده که لازم است از حمایت و همراهی او با مجموعه دولت قدردانی کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: خوشبختانه ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه استان از اجرای طرح جدید اقتصادی دولت و مردمی‌سازی یارانه‌ها حمایت کرده‌اند.

هاشمی بیان کرد: لازم می‌دانم از همراهی تمام اقشار به‌ویژه اصناف، بازاریان و سایر مردم بااخلاق و مؤمن استان سمنان در همراهی با سیاست جدید اقتصادی دولت سیزدهم قدردانی کنم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9447
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.