1

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه

  • کد خبر : 13022
  • 08 بهمن 1400 - 20:39
اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه
استاندار ایلام گفت: در اجرای پروژه تونل کبیرکوه هم مدیریت زمان و هم مدیریت اقتصادی لحاظ شده است.استاندار ایلام گفت: در اجرای پروژه تونل کبیرکوه هم مدیریت زمان و هم مدیریت اقتصادی لحاظ شده است.

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از پایگاه خبری ایلام۵۳؛دکتر «حسن بهرام نیا»  در سفر به شهرستان دره شهر و در بازدید  از تونل کبیرکوه اظهار کرد: لازم است از تمامی عوامل و دست اندرکاران در انجام این پروژه عظیم از پیمانکاران و مجموعه راه و شهرسازی استان گرفته تا تمامی عوامل درگیر در پروژه ازجمله مدیران قبلی و دولت های قبلی تا تک تک کارگران که به هر صورت پشتیبانی کرده اند تشکر نمایم.

وی افزود: البته تمامی دستاوردها و خدمات در هر دولتی عملکرد نظام هست و همه ما سرباز این نظام و در خدمت مردم هستیم.

بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که خدمت صادقانه در خاطر مردم می ماند، اضافه کرد: قطعا ابراز خشنودی مردم از عملکرد مسئولان در همه صحنه ها از جمله در این پروژه رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای این تونل هم مدیریت زمان و هم مدیریت اقتصادی لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه عظیم علاوه بر کاهش خطرات، هزینه و استهلاک خودرو، مسیر یک ساعت و ۱۰ دقیقه ای را به یک ربع کاهش می دهد و قطعا این مهم رضایت خاطر مردمی را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان درپایان خواستار تسریع در اتمام این پروژه مهم شد و گفت: اخیرا با استفاده از ماده ۵۶ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات برای اتمام این پروژه اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: لازم است از تمام ظرفیت های موجود از جمله از طریق اعتبارات صندوق وزارت راه و شهرسازی برای اتمام هرچه زودتر این پروژه مهم استفاده کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.