2
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

رفع تصرف و آزادسازی اراضی ملی در ایلام

  • کد خبر : 7753
  • 02 دی 1400 - 17:52
رفع تصرف و آزادسازی اراضی ملی در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از استان را دارند، ابتدا از ادارات راه و شهرسازی شهرستان محل سکونت خود استعلام گیرند، تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: طی یک ماه گذشته با هماهنگی مرجع قضائی و در اقداماتی منسجم با همکاری سازمانهای ذیربط عملیات تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و آزاد سازی اراضی در سطح استان در دستور کاریگان حفاظت سازمان ملی و مسکن ایلام قرار گرفت.

وی افزود: در این مدت ۱۰ مورد از اراضی ملی در سطح استان ،به متراژ تقریبی ۲۷ هزار و ۸۳۴ متر مربع، که توسط افرادی با شیوه و شگرد تخریب منابع و حصار کشی اقدام به تصرف اراضی ملی کرده بودند شناسایی و رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه در این راستا تعداد۱۰نفر از افراد سودجو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند، گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده طبق نظر کارشناسان ۲۳۳ میلیارد ۹۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از استان را دارند، ابتدا از ادارات راه و شهرسازی شهرستان محل سکونت خود استعلام گیرند، تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

سردار القاصی مهر،با تاکید به مبارزه جدی نیروی انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و دولتی را دارند، خاطرنشان کرد: : اراضی ملی و دولتی متعلق به تمام نسل ها می باشد و حفظ آنها وظیفه همگان است، لذا از شهروندان عزیز تقاضامندیم در صورت مشاهده چنین مواردی ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی یا سامانه پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.‏

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.