4

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است/ مجلس در کنار مردم حامی پلیس انقلابی

  • کد خبر : 13050
  • 08 مهر 1401 - 13:26
نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است/ مجلس در کنار مردم حامی پلیس انقلابی

به گزارش حادثه ایلام;بهزاد علیزاده در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس و ایام ماه ربیع الاول و تقارن این ماه با هفته فرا جا و تبریک پیشاپیش این هفته به سبزپوشان نیروی انتظامی در این باره گفت :پلیس همواره به عنوان مظهر نظم و برقراری امنیت در جامعه بوده […]

به گزارش حادثه ایلام;بهزاد علیزاده در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس و ایام ماه ربیع الاول و تقارن این ماه با هفته فرا جا و تبریک پیشاپیش این هفته به سبزپوشان نیروی انتظامی در این باره گفت :پلیس همواره به عنوان مظهر نظم و برقراری امنیت در جامعه بوده و در این راه شهدای زیادی را فدای نظام اسلامی کرده است.

وی اضافه کرد :دشمنان این نظام بدانند که مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و از پلیس به عنوان یک نهاد انقلابی حمایت می‌کنند.

نماینده مردم جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی ،تصریح کرد :خوشبختانه مردم فهیم انقلاب اسلامی از حربه های دشمنان آگاه اند و هیچ وقت با اقدام برخی آشوبگر در تخریب اموال عمومی و تخریب چهره پلیس همراه نمی‌ شوند.

وی برخورد همراه با رافت اسلامی پلیس با آشوبگران را تحسین کرد و گفت: پلیس در این قضیه بسیار مظلوم واقع شد و در این راه هم شهید داد و هم مصدوم و مجروح که برای شهدای پلیس در این حوادث غفران رحمت و برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی را دارم.

بهزاد علیزاده با اشاره به اینکه مردم انقلابی با پای کار آمدن باعث ناکامی معاندان و استکبار جهانی در اهداف خبیث خود شدند، خاطرنشان کرد: مجلس هم در کنار مردم با حمایت از پلیس قدردان زحمات این ارگان انقلابی در خدمت خالصانه به این نظام هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از زحمات تحسین برانگیز پلیس ایلام در همایش بزرگ اربعین ،گفت: اربعین تنها مختص به ایلام نبوده بلکه به عنوان کنگره بزرگ جهان اسلام است و پلیس در این آزمون سخت جانانه درخشید.

علیزاده در پایان با حمایتی مجدد از پلیس خواستار برخورد قاطع مقام قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران حوادث اخیر شد.

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=13050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.