4

دستگیری عامل تهدید و اخاذی در اپلیکشین روبیکا

  • کد خبر : 10029
  • 21 خرداد 1401 - 23:18
دستگیری عامل تهدید و اخاذی در اپلیکشین روبیکا

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ” منوچهر مکی ” اظهار داشت :شهروندی با دردست داشتن مرجوعه قضایی در محل پلیس فتا این فرماندهی حضور یافته و با در اختیار داشتن تعدادی از عکس های شخصی اش اقدام به تهدید وی کردند و خواهان پیگیری موضوع مربوطه شد.   وی افزود: پس ازدریافت اظهارات شاکیه و با بررسی […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ” منوچهر مکی ” اظهار داشت :شهروندی با دردست داشتن مرجوعه قضایی در محل پلیس فتا این فرماندهی حضور یافته و با در اختیار داشتن تعدادی از عکس های شخصی اش اقدام به تهدید وی کردند و خواهان پیگیری موضوع مربوطه شد.

 

وی افزود: پس ازدریافت اظهارات شاکیه و با بررسی فنی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم در بستر شبکه اجتماعی شاد و روبیکا اقدام به ایجاد گروه های دوستیابی نموده و با ارسال آن به سایر کاربران در برنامه اپلیکشین روبیکا و شاد اقدام به تهدید آن ها که با تکمیل اقدامات اطلاعاتی نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: شهروندان بایستی نسبت به حفظ تصاویرخصوصی و هرگونه مشخصات دیگر از خودشان مراقبت بیشتری کنند و به هویت افراد ناشناس در فضای مجازی اعتماد نکنند.

 

وی بیان کرد: لکه دار کردن آبروی دیگران با انتشار عکس و فیلم خصوصی آنها و یا ساختن پیج های جعلی و تهدید شهروندان باعث شده است که قانونگذار برای حفظ حیثیت افراد مقرراتی در این زمینه پیش بینی کند تا افرادی که اقدام به انجام این قبیل اعمال غیر قانونی می کنند به مجازات برسند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.