2

دستگیری زندانی فراری در چوار

  • کد خبر : 8879
  • 23 فروردین 1401 - 13:19
دستگیری زندانی فراری در چوار

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “افشار شاهمرادی ” اظهار داشت: با انجام اقدامات پلیسی و پس از حضور یک متهم و محکوم فراری سابقه دار در خانه باغ های تنگ حمام شهرستان چوار ،موضوع در دستور کار قرار گرفت.   وی اضافه کرد: ماموران گشت انتظامی موفق شدند متهم را حین انجام سرقت دستگیر کنند.   […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “افشار شاهمرادی ” اظهار داشت: با انجام اقدامات پلیسی و پس از حضور یک متهم و محکوم فراری سابقه دار در خانه باغ های تنگ حمام شهرستان چوار ،موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: ماموران گشت انتظامی موفق شدند متهم را حین انجام سرقت دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان چوار تصریح کرد: این زندانی فراری از سارقان سابقه دار در شهرستان بوده مدت  یکسال پیش از زندان متواری و تحت تعقیب دستگاه قضائی بوده و هنگام دستگیری سعی در فرار و مقاومت در برابر مأموران را داشت که سرعت عمل و مهارت رزمی مامورین به وی فرصت فرار مجدد را نداد و تسلیم پلیس شد.

 

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: برابراستعلام بعمل آمده از دایره تشخیص هویت، این زندانی فراری دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت، حمل و نگهداری مواد مخدر ، تخریب، حمل و نگهداری سلاح،فرار از زندان و اخلال در نظم عمومی ،درگیری،تجاوز به عنف می باشد.

 

وی در پایان با  اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت:پلیس با هماهنگی مقام قضائی اجازه عرض اندام را به سارقان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه نخواهد داد.

 

 

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.