4

ممنوعیت پارک وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر ایوان

  • کد خبر : 8807
  • 17 فروردین 1401 - 11:48
ممنوعیت پارک وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر ایوان

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ امیر بازیار اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردمی و احداث پارکینگ برای پارک ماشین های سنگین از مالکان وسایل نقلیه سنگین می خواهیم تا از پارک خودروهای سنگین خود در سطح خیابان ها و کوچه ها که باعث مزاحمت برای شهروندان می شود خودداری کنند.   وی ضمن […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ امیر بازیار اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردمی و احداث پارکینگ برای پارک ماشین های سنگین از مالکان وسایل نقلیه سنگین می خواهیم تا از پارک خودروهای سنگین خود در سطح خیابان ها و کوچه ها که باعث مزاحمت برای شهروندان می شود خودداری کنند.

 

وی ضمن تاکید بر ممنوعیت پارک وسایل نقلیه سنگین در داخل شهر براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان،تصریح کرد : این پارکینک در روبروی شهرک اندیشه جنب پست برق؛ احداث شده و مالکان محترم وسائط نقلیه سنگین نسبت به پارک خودرو خود در آن محل اقدام نمایند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در خاتمه اظهار داشت : پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی شهرستان ایوان با رصد و استفاده از گشت های کنترلی در صورت پارک وسائط نقلیه سنگین در داخل شهر برابر ضوابط با رانندگان آنان برخورد و اعمال قانون می کند.

 

 

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.