1

۱۶ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در آبدانان دستگیر شدند

  • کد خبر : 8299
  • 28 بهمن 1400 - 20:51
۱۶ نفر از عاملان اصلی  نزاع دسته جمعی در آبدانان دستگیر شدند

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ”مختار باویر”بیان داشت:در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بخش سرابباغ شهرستان آبدانان،بلافاصله اکیپی از ماموان انتظامی به محل اعزام شدند.   وی افزود: باحضور بموقع ماموران انتظامی در محل، موفق شدند ضمن کنترل اوضاع ۱۶نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ”مختار باویر”بیان داشت:در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بخش سرابباغ شهرستان آبدانان،بلافاصله اکیپی از ماموان انتظامی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: باحضور بموقع ماموران انتظامی در محل، موفق شدند ضمن کنترل اوضاع ۱۶نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی را دستگیر و امنیت منطقه را برقرار کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان اینکه اختلافات قومی و طایفه ای عامل اصلی این نزاع دسته جمعی بوده است گفت: ازمتهمان ۲ قبضه سلاح کشف ،که باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

سرهنگ باویر با بیان اینکه این درگیری به دلیل اختلافات قومی و طایفه ای بوده و موجب سلب آرامش و نارضایتی عمومی شده است خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم عمومی قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و از سران و ریش سفیدان طوایف شهرستان آبدانان خواست با وساطت و ریش سفیدی، اختلاف ها و درگیری های بین طایفه ای را سازش نمایند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.