2
رئیس پلیس فتا ایلام؛

عاقبت نافرجام شوخی در تلگرام

  • کد خبر : 7129
  • 25 مهر 1400 - 10:53
عاقبت نافرجام شوخی در تلگرام
رئیس پلیس فتا ایلام از عاقبت نافرجام شوخی در تلگرام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ علی جمالی، رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفتگو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس که مدعی شده بود فردی در بستر شبکه اجتماعی با انتشار فیلم خصوصی موجب هتک حیثیت وی شده است، رسیدگی به پرونده‌ در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام سایبری تصریح کرد: متهم ضمن اعتراف به جرم ارتکابی خود، عنوان کرد که با فرد شاکی هر دو در یک گروه خانوادگی تلگرام عضو بوده اند و صرفا جهت شوخی و بدون هیچ‌گونه قصد و غرض خاصی فیلم خصوصی را در گروه گذاشته است اما مدتی بعد متوجه شده که فیلم مذکور در فضای مجازی منتشر گردیده است.

سرهنگ جمالی به شهروندان توصیه کرد: همواره باید این نکته را در نظر داشته باشید که انتشار فیلم و تصاویر خصوصی حتی به قصد شوخی و بدون در نظر گرفتن سواستفاده‌های احتمالی می‌تواند حریم خصوصی افراد را نقض کرده و برخورد قضایی را در پی داشته باشد.

رئیس پلیس فتا ایلام از عموم شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد سوءاستفاده در فضای مجازی را با شماره تلفن‌های ۶-۰۸۴۲۱۸۲۱۱۳۲ یا مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.