2

اختصاص یک دستگاه «ام آر آی» برای شهرستان های جنوبی ایلام

  • کد خبر : 6437
  • 16 شهریور 1400 - 19:47
اختصاص یک دستگاه «ام آر آی» برای شهرستان های جنوبی ایلام

به گزارش حوادث ایلام; بهزاد علیزاده در دیدار با نمایندگان استان با وزیر بهداشت اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی استان و تامین تجهیزات بیمارستانی برای استفاده در مراکز درمانی ضروری است.   وی خواستار تسریع در اجرای واکسیناسیون در استان ایلام شد و تصریح کرد: پیرو رایزنی‌های قبلی با وزیر سابق بهداشت و […]

به گزارش حوادث ایلام; بهزاد علیزاده در دیدار با نمایندگان استان با وزیر بهداشت اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی استان و تامین تجهیزات بیمارستانی برای استفاده در مراکز درمانی ضروری است.

 

وی خواستار تسریع در اجرای واکسیناسیون در استان ایلام شد و تصریح کرد: پیرو رایزنی‌های قبلی با وزیر سابق بهداشت و مقامات در خصوص تاسیس بیمارستانی مجهز و درخور مردم شهرستان بدره، احداث بیمارستان حداقل ۹۶ تختخوابه در شهرستان آبدانان و ساخت بیمارستان دوم در شهرستان دهلران با مشارکت وزارت نفت، انتظار می‌رود از طرف وزارت بهداشت همکاری لازم صورت گیرد.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به تاسیس و دایر کردن دانشکده پیراپزشکی در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره تاکید داشت و از وزیر بهداشت خواست مقدمات این امر فراهم شود.

 

علیزاده با اشاره به دوری مسافت و مشکلات رفت و آمد مردم عزیز منطقه که باعث فرسودگی و از کار افتادن آمبولانس‌های حوزه جنوب استان شده است خواستار تحویل فوری ۸ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی شد.

 

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس اظهار کرد: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری وزیر بهداشت، هرچه زودتر یک دستگاه «ام آر آی» به مرکزیت بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان آبدانان، برای استفاده مردم حوزه جنوب استان اختصاص یابد.

 

وی افزود: با توجه به بعد مسافت و مشکلاتی که برای بیماران اعزامی شهرستان‌های آبدانان و دهلران به مرکز استان ایلام پیش می‌آید می‌طلبد وزارت بهداشت تربیتی اتخاذ کند این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول پذیرش و به آنها رسیدگی شوند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.