3

دستگیری ۳ زورگیر و باج گیر در ایلام

  • کد خبر : 5524
  • 16 تیر 1400 - 10:15
دستگیری ۳ زورگیر و باج گیر در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر یک مورد شرارت و باج گیری ، نظر به حساسیت این امر ،موضوع بصورت ویژه در دستورانتظامی استان ایلام کار قرار گرفت.   وی با بیان اینکه متهمان با ترفند خرید وسایل […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر یک مورد شرارت و باج گیری ، نظر به حساسیت این امر ،موضوع بصورت ویژه در دستورانتظامی استان ایلام کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه متهمان با ترفند خرید وسایل خانگی و کشاندن شاکی به منزل برای تعیین دکوراسیون اقدام به تهدید و خواستار باج گیری یک میلیاردی از وی شدند، افزود: این افراد فرصت طلب پس از مقاومت شاکی در قبال پرداخت مبلغ، اقدام به تهدید و ضرب و جرح وی کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با تشکیل اکیپی ویژه و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت و محل اختفای این افراد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در یک عملیات موفق پلیسی در یکی از محله های شهرستان ایلام در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه ارتکابی معترف شدند ،تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

 

سردار القاصی مهر گفت: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است و با تمام اقتدار و در چهاچوب قانون با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش برخورد قاطع خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.