1

آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

  • کد خبر : 5361
  • 03 تیر 1400 - 10:51
آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; مجید احسانی اظهار داشت: این ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد دارای ۲۰ میلیارد ریال آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در ایلامبدهی بودند که با تلاش و بخشش بخش زیادی از این بدهی‌ها و پرداخت چهار میلیارد ریال آزاد شدند.   مدیرکل زندان‌های ایلام با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین […]

به گزارش حوادث ایلام; مجید احسانی اظهار داشت: این ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد دارای ۲۰ میلیارد ریال آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در ایلامبدهی بودند که با تلاش و بخشش بخش زیادی از این بدهی‌ها و پرداخت چهار میلیارد ریال آزاد شدند.

 

مدیرکل زندان‌های ایلام با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند زندانی همزمان با هفته قوه قضاییه افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تلاش برای بازگشت آنان به کانون خانواده، در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است و برای رسیدن به این هدف، همکاری و همدلی خیرین و مردم ضروری است.

 

احسانی اظهار داشت: استمرار کمک مومنانه و تاکید بر آموزش‌ها و کارگاه‌های کاهش آسیب برای زندانیان و خانواده آنان و ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی بکاهد و به اصلاح و تربیت زندانیان منجر شود.

 

وی اضافه کرد: اجرای دقیق دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، حضور منظم قضات در زندان، اجرای کامل قانون کاهش مجازات حبس تعزیری، استفاده از ظرفیت خیرین، ستاد دیه و شورای حل اختلاف زندان در آزادی زندانیان واجد شرایط از جمله موارد مهم در کاهش جمعیت کیفری استان برشمرد.

 

احسانی، برگزاری دادرسی الکترونیک زندانیان و استفاده از پابند الکترونیکی را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در استان در رابطه با ساماندهی زندانیان برشمرد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.