1

برخورد سواری پژو با موتورسیکلت در دهلران حادثه آفرید

  • کد خبر : 4889
  • 20 اردیبهشت 1400 - 15:11
برخورد سواری پژو با موتورسیکلت در دهلران حادثه آفرید

به گزارش حوادث ایلام; رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر بررسی تصادف منجر به فوت، بلافاصله کارشناسان پاسگاه پلیس راه دهلران به محل اعزام شدند.   وی افزود: این حادثه صبح امروز مابین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵و موتورسیکلت به وقوع پیوست […]

به گزارش حوادث ایلام; رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر بررسی تصادف منجر به فوت، بلافاصله کارشناسان پاسگاه پلیس راه دهلران به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: این حادثه صبح امروز مابین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵و موتورسیکلت به وقوع پیوست که متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در تصادف در دم جان باخت.

 

همتی زاده تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، علت تامه تصادف، بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو ۴۰۵ به علت عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی به میزان ۵۰ درصد و همچنین اداره راه و شهرسازی به علت عدم ایمن سازی معبر راه به میزان ۵۰ درصد نسبت به موتورسیکلت مقصر حادثه شناخته شدند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست برای تردد در محورهای مواصلاتی و رسیدن به مقصد، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.