1

انجام ۲۴ عملیات امداد و نجات هوایی توسط هلال احمر ایلام

  • کد خبر : 4867
  • 19 اردیبهشت 1400 - 10:26
انجام ۲۴ عملیات امداد و نجات هوایی توسط هلال احمر ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  علی اصغر علی اکبری با اشاره به فعالیت ۱۴ پایگاه امداد و نجات در استان ایلام انجام ۲۴ عملیات امداد و نجات هوایی توسط هلال احمر ایلاماظهار داشت: سال گذشته به ۲۷۸ حادثه امداد و جاده‌ای و کوهستان رسیدگی شده است.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: یک پایگاه امداد […]

به گزارش حوادث ایلام;  علی اصغر علی اکبری با اشاره به فعالیت ۱۴ پایگاه امداد و نجات در استان ایلام انجام ۲۴ عملیات امداد و نجات هوایی توسط هلال احمر ایلاماظهار داشت: سال گذشته به ۲۷۸ حادثه امداد و جاده‌ای و کوهستان رسیدگی شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: یک پایگاه امداد هوایی نیز در استان فعال است که سال گذشته ۲۴ پرواز برای امدادرسانی داشته است.

 

علی اکبری به راه اندازی ۵۵ خانه هلال در روستا‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این تعداد خانه هلال سه هزار و ۱۵۳ نفر آموزش دیده اند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۶۱۱ عضو جوانان، داوطلبان و نجات گران در این جمعیت در استان مشغول فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت یک داروخانه ویژه بیماران دیابتی و توزیع انسولین در استان گفت:توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان و جمع آوری کمک‌های خیرین، فعالیت‌های حوزه درمان و توانبخشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از دیگر فعالیت‌های هلال احمر برای جامعه هدف بوده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.