3

۱۱ دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلف در محور دهلران راه اندازی شد

  • کد خبر : 4679
  • 05 اردیبهشت 1400 - 12:01
۱۱ دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلف در محور دهلران راه اندازی شد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در حال حاضر دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف ۳۸دوربین هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در ایلام فعالیت می کننددر تمام محور‌های برون شهری استان از تعداد ۲۷ دستگاه به ۳۸ دستگاه افزایش یافت. وی افزود: به منظور انضباط بخشی ترافیکی و ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در حال حاضر دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف ۳۸دوربین هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در ایلام فعالیت می کننددر تمام محور‌های برون شهری استان از تعداد ۲۷ دستگاه به ۳۸ دستگاه افزایش یافت.

وی افزود: به منظور انضباط بخشی ترافیکی و ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری و کاهش سرعت‌های بحرانی و سرسام آور در محور دهلران، تعداد ۱۱ دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلف در نقاط حساس و پرتصادف این محور نصب و راه اندازی شدند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: دوربین کنترل سرعت مهمترین ابزار برای کاهش سرعت وسایل نقلیه است و می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح ترافیکی داشته باشد.

 

وی ثبت سرعت لحظه‌ ای و میانگین خودروهای عبوری حتی در صورت نداشتن تخلف را از جمله مزایای استفاده از این دوربین ها عنوان کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.