2

کنترل تفرجگاههای طبیعی ایلام در روز طبیعت

  • کد خبر : 4327
  • 13 فروردین 1400 - 9:56
کنترل تفرجگاههای طبیعی ایلام در روز طبیعت

به گزارش حوادث ایلام; رضا احمدی با بیان اینکه به علت شیوع کرونا ویروس به شهروندان توصیه شده که امروز کنترل تفرجگاههای طبیعی ایلام در روز طبیعترا در خانه بمانند افزود: هیچ دستور و ابلاغیه رسمی از سوی ستاد کرونا مبنی بر انسداد جاده‌های منتهی به تفرجگاه‌ها دریافت نشده است.   وی یادآور شد: عمده راه‌های […]

به گزارش حوادث ایلام; رضا احمدی با بیان اینکه به علت شیوع کرونا ویروس به شهروندان توصیه شده که امروز کنترل تفرجگاههای طبیعی ایلام در روز طبیعترا در خانه بمانند افزود: هیچ دستور و ابلاغیه رسمی از سوی ستاد کرونا مبنی بر انسداد جاده‌های منتهی به تفرجگاه‌ها دریافت نشده است.

 

وی یادآور شد: عمده راه‌های منتهی به تفرجگاه‌ها باز است، اما برخی از راه‌های فرعی در مناطق حساس و ذخیره گاه‌های رویشی که خطر تخریب توسط گردشگران وجود دارد، مسدود شده است.

 

احمدی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه گشت‌های مشترک در طبیعت و در بین کانون‌های جمعیتی انجام می‌گیرد و همچنین نیرو‌های پلیس راه هم در صورت مشاهده حمل انبوه هیزم یا گیاهان خوراکی و دارویی، فرد یا افراد متخلف را برای رسیدگی بیشتر به مراجع قانونی معرفی می‌کنند.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام با تاکید بر این نکته که برخورد مردم با طبیعت و رویشگاه‌ها مطلوب بوده است گفت: از مردم درخواست داریم در صورت رفتن به دامان طبیعت از چیدن بی رویه و انبوه گیاهان، شکستن شاخه یا قطع درختان و روشن کردن آتش خودداری کنند.

 

تجریان، ششدار، منجل، دالاب، تنگ حمام، دره ارغوان،چغاسبز و تخت خان از جمله مهمترین تفرجگاه‌های طبیعی استان ایلام است که همه ساله جمعیت زبادی را در ایام تعطیلات نوروزی و روز طبیعت به سمت خود فرا می‌خوانند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.