3

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی

  • کد خبر : 3897
  • 15 اسفند 1399 - 10:12
دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: روز گذشته در جریان یک فقره اختلاف و نزاع دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهیدر سطح شهرستان ملکشاهی، اشخاصی با سلاح گرم، ۲نفر را به قتل رساندند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.   وی با بیان اینکه با […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: روز گذشته در جریان یک فقره اختلاف و نزاع دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهیدر سطح شهرستان ملکشاهی، اشخاصی با سلاح گرم، ۲نفر را به قتل رساندند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.

 

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده مقتولان، دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و استان، قاتل و همدست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند.

 

سرهنگ القاصی مهر تاکید کرد: تحقق این ماموریت نتیجه تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و معتمدین بود و قاتل پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت وانگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد و در این خصوص اسلحه مربوطه و موتورسیکلت قاتلان نیز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به ارازل و اوباش و کسانی که در صدد برهم زدن نظم جامعه هستند گفت:نیروی انتظامی بدون اغماض و برابر قانون با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را سلب کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.