2

تلاش برای رفع مشکل دیگران انسان را به تعالی می‌رساند

  • کد خبر : 3872
  • 14 اسفند 1399 - 11:03
تلاش برای رفع مشکل دیگران انسان را به تعالی می‌رساند

به گزارش حوادث ایلام; حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار با تعدادی از مدیران و کارکنان تلاش برای رفع مشکل دیگران انسان را به تعالی می‌رساندکمیته امداد در آستانه هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: یکی از مشکلات دنیای سرمایه داری در جهان امروز این است که افراد اغلب برای رفع […]

به گزارش حوادث ایلام; حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار با تعدادی از مدیران و کارکنان تلاش برای رفع مشکل دیگران انسان را به تعالی می‌رساندکمیته امداد در آستانه هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: یکی از مشکلات دنیای سرمایه داری در جهان امروز این است که افراد اغلب برای رفع مشکلات و انباشتن به دارایی‌های خود تلاش و به فکر دیگران نیستند.

 

وی افزود: خوشبختانه در کشور ما حس نوعدوستی و کمک به دیگران از دیرباز وجود داشته و تعیین مناسبت‌هایی همچون هفته احسان و نیکوکاری در ترویج چنین سنت‌های حسنه‌ای بسیار تدثیرگذار بوده است.

 

امام جمعه ایلام با عنوان اینکه استان ایلام در ابعاد مختلفی ظرفیت‌های کم نظیری برای توسعه دارد، گفت: اگر از همه این ظرفیت‌ها استفاده شود با توسعه اشتغال زایی محرومیت‌ها به حداقل می‌رسد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار به برخی فعالیت‌های کمیته امداد اشاره کرد و یادآور شد: سیاست توانمندسازی و ایجاد شغل برای مددجویان و ایجاد درآمد پایدار برای آنان از بهترین رویکرد‌های کمیته امداد بوده که در نتیجه چنین سیاستی خانواده‌های بسیاری در سال‌های اخیر از افرادی مستمری بگیر و نیازمند به افرادی توانمند و تولید کننده تبدیل شده اند.

 

وی اضافه کرد: در زمینه ساخت و تهیه مسکن برای نیازمندان شاهد تلاش‌های کم نظیر کمیته امداد بوده ایم و هم اکنون در برخی شهرستان‌ها و مناطق این استان نیاز مسکن قشر مددجو با تلاش کمیته امداد به صفر رسیده که قابل ستایش است.

 

امام جمعه ایلام فعالیت امدادگری را از مشاغل بسیار ارزشمند جامعه برشمرد و گفت: در این فرایند ارتباط کارکنان کمیته امداد با قشر مددجو از نوع اداری نیست بلکه یک ارتباط صمیمانه، عاطفی و محبت آمیز است که باعث آرامش بخشیدن به خانواده‌های مددجو می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.