کد خبر : 3567
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2021 - 16:45
-

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کاهش ۶۸ درصدی شکایات مردمی از عملکرد پلیس ایلام

کاهش ۶۸ درصدی شکایات مردمی از عملکرد پلیس ایلام
فرمانده انتظامی ایلام از کاهش ۸۶ درصدی انتقادات و شکایات مردمی از عملکرد پلیس استان خبر داد؛

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: افزایش اعتماد عمومی و ارائه خدمات شایسته کاهش ۶۸ درصدی شکایات مردمی از عملکرد پلیس ایلامبه مردم از اهداف مهم ماموریت‌های نیروی انتظامی است و مردم می‌توانند با تماس تلفنی با این سامانه و یا با مراجعه حضوری، پیام‌های خود را در قالب انتقاد، پیشنهاد و تقدیر ارائه و پلیس را در تامین امنیت پایدار همراهی کنند.

 

وی سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی ویژه بین پلیس و مردم دانست و افزود: از ابتدای سال تا کنون هم استانی‌های ایلامی ۱۵ هزار و ۳۴۹ تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار و انتقادات، پیشنهادات و تقدیر‌های خود را از عملکرد پلیس ارائه کرده اند.

 

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لغو برنامه‌های حضوری و چهره به چهر با مردم استان ایلام در این مدت ادامه داد: از تعداد تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۹۷، ۷ هزار و ۳۵۴ تماس قابل رسیدگی،۲ هزار و ۷۰۸ تماس موارد غیر قابل بهره برداری و ۵ هزار و ۲۸۷ تماس توسط کارشناسان پلیس، مشاوره و راهنمایی شدند.

 

فرمانده انتظامی ایلام گفت: از میزان تماس‌های قابل بهره برداری، ۵۳ درصد تقدیر از عملکرد پلیس،۴۷ درصد پیشنهاد و درخواست بوده و تماس‌هایی که با موضوع شکایت از کارکنان و سازمان نیروی انتظامی مطرح شده یک درصد را به خود اختصاص داده است.

 

سرهنگ القاصی تصریح کرد: انتقادات و شکایات مردمی از عملکرد پلیس استان با کاهش ۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبه رو بوده و این نشان از عملکرد خوب کارکنان پلیس را دارد و برگ زرینی در کارنامه انتظامی استان ایلام است.

 

انتهای پیام/س

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

آمار بازدید کنندگان سایت

  • 6,367,061
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۰