3

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در ایلام

  • کد خبر : 3517
  • 21 بهمن 1399 - 8:22
رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر زمین خواری در یکی از محله‌های شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.   وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، افرادی با شیوه و شگرد تخریب منابع و حصار کشی […]

به گزارش حوادث ایلام; دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر زمین خواری در یکی از محله‌های شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، افرادی با شیوه و شگرد تخریب منابع و حصار کشی اراضی ملی اقدام به تصرف میزان یک هزار متر مربع از اراضی ملی کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اراضی را ۷۰ میلیارد ریال تعیین کرده‌اند، ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری یگان حفاظت مسکن و شهرسازی نسبت به اقدامات قانونی در خصوص رفع تصرف از زمین اقدام کردند.

 

فرمانده انتظامی استان به عزم راسخ پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین خواری تاکید کرد و گفت: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه در اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان برخورد با زمین خواری به صورت ویژه دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.