3

کاهش استفاده از ماسک در ایلام/ اعلام آماده باش برای جلوگیری از پیک چهارم کرونا

  • کد خبر : 3490
  • 19 بهمن 1399 - 12:48
کاهش استفاده از ماسک در ایلام/ اعلام آماده باش برای جلوگیری از پیک چهارم کرونا

به گزارش حوادث ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش استفاده کاهش استفاده از ماسک در ایلام/ اعلام آماده باش برای جلوگیری از پیک چهارم کرونااز ماسک در بین مردم اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها نیز ۱۳ درصد کاهش یافته و از ۷۱ درصد به ۵۸ […]

به گزارش حوادث ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش استفاده کاهش استفاده از ماسک در ایلام/ اعلام آماده باش برای جلوگیری از پیک چهارم کرونااز ماسک در بین مردم اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها نیز ۱۳ درصد کاهش یافته و از ۷۱ درصد به ۵۸ درصد رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رستوران‌ها از ۸۵ به ۶۵ درصد، داروخانه‌ها از ۸۵ به ۶۵ و دفاتر پیشخوان از ۷۳ به ۵۵ درصد در این استان کاهش یافته است تاکید کرد: نباید با ساده انگاری کرونا دچار همان غفلت هایی شویم که در پیک های گذشته اتفاق افتاد.

استاندار ایلام با تاکید بر اعلام آماده باش به استان برای جلوگیری از پیک چهارم کرونا گفت: امروز به کمک مردم و رسانه‌ها و مجموعه عوامل درگیر در ستاد کرونا برای نظارت کامل بر اجرای پروتکل بهداشتی در جهت عدم شکل گیری موج بعدی کرونا هستیم.

وی در ادامه خواستار تشدید در رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات و جامعه شد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک به طرز معناداری کاهش پیدا کرده است و قرارگاه عملیاتی کرونا بایست با جدیت نسبت به این موضوع ورود کند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار تشدید کنترل بر روند بیماری کرونا در مرز مهران شد و گفت:ضروری است که درمهران یک نقاهتگاه برای قرنطینه بیماران پیش بینی و ایجاد شود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: بیشترین گروه مبتلایان به کرونا استان تاکنون بین گروه سنی ۳۰ الی ۳۹ سال است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.