2

تلاش کادر درمان در جهت خدمتگزاری شایسته به مردم

  • کد خبر : 3339
  • 13 بهمن 1399 - 15:09
تلاش کادر درمان در جهت خدمتگزاری شایسته به مردم

به گزارش حوادث ایلام;کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سی و یکمین جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا ، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از تلاش و اهتمام کادر درمان در عرصه مقابله با بیماری کرونا، به جایگاه سلامت مردم و خدمت شایسته و رضایت بخش به آن اشاره کرد و گفت: تمام تلاش […]

به گزارش حوادث ایلام;کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سی و یکمین جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا ، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از تلاش و اهتمام کادر درمان در عرصه مقابله با بیماری کرونا، به جایگاه سلامت مردم و خدمت شایسته و رضایت بخش به آن اشاره کرد و گفت: تمام تلاش و جدیت همکاران ما در عرصه سلامت در راستای خدمتگزاری شایسته به مردم است.

 

او ادامه داد: همکاران ما در عرصه مقابله با کرونا از جان و دل خدمت کرده اند و هیچگاه از نام کرونا هراسی به دل راه نداده اند.

 

کریمیان اظهار کرد: یک سال از شیوع بیماری کرونا گذشته است و همه در کنار هم برای مبارزه با این بیماری نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند.

 

او بیان کرد: در طول این مدت خوشبختانه تجهیزات و امکانات بسیار ارزشمندی به استان اختصاص یافته که توانسته بخش بزرگی از نیاز‌ها و چالش‌های حوزه سلامت را رفع نماید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در این مدت همواره سعی کرده‌ایم که با شفافیت و صداقت آمار‌های مربوط به بیماری کرونا را در سطح جامعه انتشار دهیم.

 

او افزود: تمام تلاش ما این است که در عرصه سلامت در بالاترین سطح به مردم خدمت کنیم و در این راه قطعاً نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی و حمایت و پشتیبانی مردم شریف استان و تلاش و اهتمام همکاران هستیم.

 

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات و خدمات ایثارگرانه مسئولان و کارکنان دانشگاه در عرصه مقابله با بیماری کرونا، به یک سال تلاش و احساس مسئولیت مسئولان و کارکنان حوزه سلامت در راه خدمت به مردم و حفظ جان آنان اشاره نمود.

 

او در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای موفق طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح استان اشاره کرد و کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا را از نتایج و برکات آن برشمرد و در ادامه نیز از تمامی دست اندرکاران و فعالان این طرح در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.