2

ابتلای ۶ خبرنگار ایلامی به کرونا

  • کد خبر : 2238
  • 25 مرداد 1399 - 9:47
ابتلای ۶ خبرنگار ایلامی به کرونا

به گزارش حوادث ایلام; سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان در بازدید از خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: نامگذاری روز ۱۷ مرداد به نام خبرنگار در اصل روز گرامیداشت شهید است، زیرا شهدا مانند رسانه با جانفشانی، پیام‌های متفاوتی به دنیای پیرامون ارسال کردند، به طوری که الان با گذشت چندین سال از پایان جنگ […]

به گزارش حوادث ایلام; سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان در بازدید از خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: نامگذاری روز ۱۷ مرداد به نام خبرنگار در اصل روز گرامیداشت شهید است، زیرا شهدا مانند رسانه با جانفشانی، پیام‌های متفاوتی به دنیای پیرامون ارسال کردند، به طوری که الان با گذشت چندین سال از پایان جنگ دفاع مقدس همچنان رشادت‌های این عزیزان در دنیا زبان زد عام و خاص است.

 

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران استان این است که با عشق، ذوق و علاقه فوق‌العاده در تمامی عرصه‌ها پای کار هستند، در انتخابات اخیر خانه مطبوعات اصحاب رسانه با مشارکت بالای ۸٠ درصد رتبه اول در کشور شد، که این امر مهم در شرایط کنونی نشان از بلوغ فکری، فهم و شعور رسانه‌ها است. 

 
 رئیس خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: عملکرد مثبت رسانه‌های مکتوب، برخط، خبرگزاری‌ها، مدیران کانال‌های مجازی و غیره سبب ایجاد آرامش مردم می‌شود؛ بنابراین این امر مهم باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

 

ابتلای ۶ خبرنگار ایلامی به کرونا

شهبازی بیان داشت: ابتلای ۶ خبرنگار ایلامی به کرونا در راستای انجام وظایف کاری نشان از مهم بودن نقش آنان در جامعه است، اصحاب رسانه با شیوع این ویروس با حضور در بین مردم و کادر پزشکی، با ایفای نقش خود اقدامات مهم انجام داده که از جمله آن  بحث نذر ماسک، آموزش جهت پیشگیری و… است.

  
وی با بیان اینکه صنف رسانه بیشترین نقش را در جامعه  ایفا می‌کنند، ادامه داد: خبرنگاران این استان از لحاظ سواد رسانه در جایگاه خوبی قرار دارند، چه بسا بسیاری از این افراد با شرکت در جشنواره‌های کشوری موفق به کسب رتبه‌های اول شده‌اند.

 

شهبازی تاکید کرد: ارائه آموزش و تقویت منابع درآمدی می‌تواند کمبودهای موجود در خانه مطبوعات  را تا حدودی جبران سازد و این اتفاق مهم با همکاری مدیران ارشد استان امکان پذیر است.

 

مشکل اقتصادی در رسانه‌ها

وی یادآور شد: با شیوع کرونا بسیاری از رسانه‌های این استان با مشکل اقتصادی مواجه شدند، اعضای خانه باید تلاش کنند مشکلات را برجسته و در سطح مرکز مطرح و با رایزنی مرتفع سازند.

 

رئیس خانه مطبوعات استان با بیان اینکه عصر رسانه است، عنوان کرد: اعضای خانه مطبوعات هفتم محصول امیدی است که در دل خبرنگاران ایجاد شده، بنابراین اعضا باید تمام توان خود را جهت برآورده کردن مطالبات اصحاب رسانه به کار گیرند.

 

وی ادامه داد: روز خبرنگار فقط روز تجلیل از اصحاب رسانه نیست، مدیران باید در طول سال تعامل خود را با این افراد حفظ کنند و در راستای انعکاس عملکرد سازمان رسانه‌ها را همراهی کنند. 

 

شهبازی گفت: خبرنگاران نیز در راستای پیشبرد اهداف انقلاب باید دل را در گروه نظام و امام گذاشته و با وطن پرستی اجازه سو استفاده دشمن از وضعیت کنونی کشور را ندهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.