3

رسانه ها در کاهش ۶۷درصدی تصادفات فوتی درونشهری استان سهیم هستند

  • کد خبر : 2191
  • 18 مرداد 1399 - 9:37
رسانه ها در کاهش ۶۷درصدی تصادفات فوتی درونشهری استان سهیم هستند

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گویی اظهار داشت: امروزه رسانه ها با اعلام به موقع هشدارهای ترافیکی و القاء رفتارهای درست درجامعه ،نقش بسیار قدرتمندی در رفتار سازی ، فرهنگ سازی و کنترل اجتماعی دارند.   وی با بیان اینکه مسئله ترافیک و اخبار مربوط به تصادفات هرگز برای رسانه […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گویی اظهار داشت: امروزه رسانه ها با اعلام به موقع هشدارهای ترافیکی و القاء رفتارهای درست درجامعه ،نقش بسیار قدرتمندی در رفتار سازی ، فرهنگ سازی و کنترل اجتماعی دارند.

 

وی با بیان اینکه مسئله ترافیک و اخبار مربوط به تصادفات هرگز برای رسانه ها در اولویت چندم نبوده، از سرعت عمل اصحاب رسانه در انعکاس به موقع اخبار و رویدادهای ترافیکی و حوادث به منظور تاثیرپذیری شهروندان قدردانی کرد.

 

وی در ادامه به تعامل بسیارخوب و گسترده پلیس راهور با اهالی رسانه در استان اشاره کردو افزود: قطعا این همدلی و همراهی پلیس و رسانه می تواند به نفع مردم و موفقیت پلیس درماموریت سازمانی منجرشود.

 

سرهنگ کهزادی در پایان به ارتقای فرهنگ ترافیک در استان و بهبود رفتارهای قانونمندارانه ازسوی رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد :بدون تردید فرهنگ صحیح آمدو شد و نظم اجتماعی مرهون آموزش های مستمر رسانه ها و استفاده از ظرفیت بی نظیر شبکه های اجتماعی در زمینه آموزشهای همگانی است ازاین رو از اصحاب رسانه خواست با برنامه ریزی و تلاش مجدانه همچون گذشته پلیس را دراین زمینه همراهی کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.