5

سقوط بار جرثقیل در شهرستان بدره منجربه فوت دونفر شد

  • کد خبر : 2170
  • 16 مرداد 1399 - 12:33
سقوط بار جرثقیل در شهرستان بدره منجربه فوت دونفر شد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ امیر بازیار در گفت و گویی اظهار داشت:طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰مبنی بر سقوط از ارتفاع در سد سیمره و فوت دونفر کارگر ،بلافاصله اکیپی از مامورین این فرماندهی به محل اعزام شدند.   فرمانده انتظامی بدره ادامه داد:طی بررسی های به عمل آمده از شاهدین در محل ،مشخص […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ امیر بازیار در گفت و گویی اظهار داشت:طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰مبنی بر سقوط از ارتفاع در سد سیمره و فوت دونفر کارگر ،بلافاصله اکیپی از مامورین این فرماندهی به محل اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی بدره ادامه داد:طی بررسی های به عمل آمده از شاهدین در محل ،مشخص شد هنگامی که کارگران نصاب دریچه های سرریز سد در حالی نصب قطعات بدنه سد بوده که در این هنگام جرثقیل موجود در محل که کار انتقال قطعه های بزرگ را به بدنه داشته ناگهان کابل جرثقیل پاره شده و نهایتا بارجرثقیل از ارتفاع سقوط و پس از برخورد با دو نفر از کارگران منجر به فوت این زحمت کشان گردیده است.

 

سرهنگ بازیار تصریح کرد:بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل وبا دستور قضایی افراد مقصر در محل به مرجع قضایی معرفی واجساد نیز با کمک دستگاههای امدادی از محل خارج و به پزشکی قانونی انتقال شدند.

خبرنگار: سعید ضرغام پور

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.