3

سرعت غیرمجاز عامل ۴۲ درصد تصادفات در ایلام

  • کد خبر : 2128
  • 30 تیر 1399 - 20:33
سرعت غیرمجاز عامل ۴۲ درصد تصادفات در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: برابر بررسی و تجزیه و تحلیل صورت گرفته پلیس راه استان در بحث تصادفات در تیرماه سال جاری، اصلی‌ترین پارامتر عملکردی در تصادف‌ها، سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان بوده است.   وی افزود: سرعت غیرمجاز در معابر برون شهری، قدرت واکنش راننده هنگام مواجهه با خطر را کاهش می‌دهد و راننده […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: برابر بررسی و تجزیه و تحلیل صورت گرفته پلیس راه استان در بحث تصادفات در تیرماه سال جاری، اصلی‌ترین پارامتر عملکردی در تصادف‌ها، سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

 

وی افزود: سرعت غیرمجاز در معابر برون شهری، قدرت واکنش راننده هنگام مواجهه با خطر را کاهش می‌دهد و راننده نمی‌تواند به موقع از بروز حادثه جلوگیری کند.

 

سرهنگ همتی‌زاده با اشاره به نصب و استقرار دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان ایلام گفت: تعداد بیش از ۳۰ دستگاه دوربین پایش تصویری به صورت ثابت و سیار در تمامی محورهای مواصلاتی استان به منظور کنترل و مدیریت سرعت خودروها در جاده‌های این استان فعال هستند.

 

وی گفت: از بتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۱ هزار و ۱۰۰ مورد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی انجام و اعمال شده‌اند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای، نیازمند همراهی و همکاری مردم و تمامی دستگاه‌های مرتبط است و پلیس برای پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی، نیازمند بیش از پیش این همکاری و تعامل است.

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.