2

برخورد سواری پژو۴۰۵ با گله احشام تعداد ۳۲ راس گوسفند تلف شدند

  • کد خبر : 1982
  • 25 اردیبهشت 1399 - 13:15
برخورد سواری پژو۴۰۵ با گله احشام   تعداد ۳۲ راس گوسفند تلف شدند

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده گفت: شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ بر اثر شدت برخورد یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ با گله احشام و قصور صاحب گله تعداد ۳۲ راس بز تلف شدند . وی ادامه داد و گفت: متاسفانه صاحبان احشام بدون توجه به قوانین و مقررات و تابلوها و علائم در جاده […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده گفت: شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ بر اثر شدت برخورد یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ با گله احشام و قصور صاحب گله تعداد ۳۲ راس بز تلف شدند .
وی ادامه داد و گفت: متاسفانه صاحبان احشام بدون توجه به قوانین و مقررات و تابلوها و علائم در جاده و در ساعات نامناسبی از شب اقدام به عبور حیوانات از عرض جاده می نمایند که این عمل آنها نه تنها باعث وقوع حوادث می شوند بلکه در علت تامه تصادف لحاظ خواهد شد.

وی افزود: گشت کارشناس این پلیس پس از اطلاع از محل وقوع حادثه به محل تصادف اعزام و پس از حضور در صحنه و ایمن سازی محل حادثه نظریه کارشناسی خود را بدین شرح اعلام نمودند.

همتی زاده گفت: علت حادثه ترکیب تقارن دو خطا با مدخلیت مساوی هر کدام از طرفین تصادف به میزان ۵۰ درصد نسب به هم در تصادف مقصر شناخته شدند

وی افزود: راننده سواری پژو به علت عدم توجه کافی به جلو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور به میزان ۵۰ درصد نسبت صاحب گله مقصر شناخته شده و همچنین صاحب گله به علت نقض ماده ۲۱۰ آیین نامه راهور به علت عدم عبور حیوانات از محل های تعیین شده و عدم استفاده از علائم سیار مانند ( فانوس ، چراغ های الکتریکی ) به میزان ۵۰ درصد نسبت به راننده سواری پژو مقصر شناخته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.