4

درگیری منجر به قتل در شهرستان مهران

  • کد خبر : 1926
  • 01 اردیبهشت 1399 - 0:29
درگیری منجر به قتل در شهرستان مهران

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “قدرت الله شهبازبیگی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز خبری ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای (سرنی) از توابع بخش صالح آباد، ماموران کلانتری سریعاً به محل اعزام شدند.   وی افزود: ماموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند که […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “قدرت الله شهبازبیگی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز خبری ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای (سرنی) از توابع بخش صالح آباد، ماموران کلانتری سریعاً به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند که فردی ۲۹ ساله با گلوله اسلحه شکاری از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت و به علت شدت جراحات وارده، متأسفانه جان خود را از دست داده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان این‌که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، یادآور شد: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی، موفق به شناسایی قاتل شده و وی را دستگیر کردند.

 

“سرهنگ شهبازی” با اشاره به اینکه متهم که فردی میانسال است، خاطرنشان ساخت: متهم، پس از دستگیری، در بازجویی‌های اولیه به قتل مذکور اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.