6

بسیجیان گروه های جهادی دهلران خط مقدم مبارزه با کرونا/بسیجیان روزهای سخت

  • کد خبر : 1822
  • 20 اسفند 1398 - 22:00
بسیجیان گروه های جهادی دهلران خط مقدم مبارزه با کرونا/بسیجیان روزهای سخت

به گزارش حوادث ایلام;در پی شیوع ویروس کرونا در استان ایلام گروه‌های جهادی و نیروهای مقاومت بسیج سپاه ناحیه دهلران پابه‌پای مسئولان و نیروهای نظامی به صورت خودجوش وارد میدان شدند تا با ویروس منحوس کرونا مقابله کنند.   گروه‌های جهادی و مردمی شهرستان دهلران تمام تلاش خود برای اقدامات هماهنگ با دستگاه های امدادی […]

به گزارش حوادث ایلام;در پی شیوع ویروس کرونا در استان ایلام گروه‌های جهادی و نیروهای مقاومت بسیج سپاه ناحیه دهلران پابه‌پای مسئولان و نیروهای نظامی به صورت خودجوش وارد میدان شدند تا با ویروس منحوس کرونا مقابله کنند.

 

گروه‌های جهادی و مردمی شهرستان دهلران تمام تلاش خود برای اقدامات هماهنگ با دستگاه های امدادی و بهداشتی در عرصه مقابله با کروناویروسم متوجه کرده اند.

 

این گروه ها گندزدایی معابر شهری،پاکسازی،ضدعفونی اماکن عمومی،مساجد،عابر بانک ها و معابر پر تردد شهری را در اولویت خود قرار داده اند.

 

گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار اگر مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت بگیرد و استمرار داشته باشد اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات ابتر می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در بحران های گذشته همانند سیل و زلزله به یاری مردم شتافته است در این روزها نیز با ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهری قصد در کاهش آلودگی معابر و مناطق مختلف شهر جهت ریشه کندن بیماری کرونا را دارد.

 

سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیجیان و گروه های جهادی سپاه ناحیه دهلران با امادگی کامل جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی و پر تردد این شهرستان می باشند.

وی افزود: سازماندهی گروه های جهادی از طریق حوزه های مقاومت انجام گرفته و در حال ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی در بخش ها و روستاهای تابعه شهرستان هستند.

آبدونی تصریح کرد: اولویت گروه های جهادی و بسیجیان ضدعفونی و گندزدایی عابربانک ها،جایگاه های سوخت،مساجد و مکان های پر تردد مردمی است.

وی با اشاره به اینکه یک تیم از بسیجیان در مبادی ورودی جاده دهلران از سمت اندیمشک به همراه سایر مجموعه های بهداشتی حضور دارد افزود: تیم سازماندهی شده بسیجیان حوزه مقاومت بسیج دشت عباس با حضور در ایست و بازرسی سپتون با دستگاه تب سنج مشغول فعالیت می باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: بدون شک سپاه و بسیج از تمام ظرفیت ها خود برای خدمات رسانی به مردم و مقابله با این ویروس استفاد خواهد کرد.

هدف اصلی از این اقدام استفاده از تمام توان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر است و امیدواریم مردم نیز با حضور در منازل و خارج نشدن از خانه به ویژه برای امور غیرضروری در کاهش شیوع این بیماری تلاش کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.