4

اجرای عدالت سرلوحه کار قضائی است/تحقق امنیت اجتماعی مستلزم حفظ سرمایه های اجتماعی

  • کد خبر : 1646
  • 09 بهمن 1398 - 18:09
اجرای عدالت سرلوحه کار قضائی است/تحقق امنیت اجتماعی مستلزم حفظ سرمایه های اجتماعی

به گزارش حوادث ایلام; حجت الاسلام “شکراله بهرامی” در مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان ایلام ،اظهار داشت:امروز کشور ایران اسلامی با درخشش و همدلی و اتحاد نیروهای مسلح از امنیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.   وی با تاکید بر رعایت قانون و رسیدن به […]

به گزارش حوادث ایلام; حجت الاسلام “شکراله بهرامی” در مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان ایلام ،اظهار داشت:امروز کشور ایران اسلامی با درخشش و همدلی و اتحاد نیروهای مسلح از امنیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.

 

وی با تاکید بر رعایت قانون و رسیدن به حق وحقیقت بعنوان زیربنای کار در نیروهای انتظامی و دستگاه قضائی گفت: مردم همواره با نگاه تیزبین خود در باره کار و نیات و رفتار ما قضاوت می کنند.

 

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، تحقق امنیت اجتماعی در کشور را مستلزم حفظ سرمایه های اجتماعی دانست وگفت:اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس و سایر نیروهای مسلح است که باید درحفظ آن کوشید.

 

وی در ادامه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(ص) اظهار داشت:آیات نورانی قرآن به ما یاد داده است که مراقب باشیم دشمن در صفوف محکم و قدرتمند نیروهای مسلح رخنه نکند.

 

حجت الاسلام بهرامی گفت: قرآن می فرماید کسی که به خدا ایمان داشته باشد نباید دست در دست دشمن بگذارد چونکه دشمن دستش به خون افراد بی گناه آلوده است ،پس اگرانسان ها فقط به خدا ایمان وامید داشته باشند هرگز از دشمنان نمی ترسند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.