4

دستگیری رمال سارق /کشف سرقت طلاجات به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون در ایلام

  • کد خبر : 1509
  • 27 دی 1398 - 16:22
دستگیری رمال سارق /کشف سرقت طلاجات به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سردار”نورعلی یاری”در گفت وگو با خبرنگا ما اظهار داشت:ماموران کلانتری۱۱ شهر ایلام پس از شکایت تعدادی از شهروندان و همچنین اطلاع از فعالیت رمالی که با کلاهبرداری، طلاجات خانواده ها را به سرقت می برد،دستگیری متهم را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.   وی افزود:با انجام کارهای اطلاعاتی و […]

به گزارش حوادث ایلام;سردار”نورعلی یاری”در گفت وگو با خبرنگا ما اظهار داشت:ماموران کلانتری۱۱ شهر ایلام پس از شکایت تعدادی از شهروندان و همچنین اطلاع از فعالیت رمالی که با کلاهبرداری، طلاجات خانواده ها را به سرقت می برد،دستگیری متهم را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود:با انجام کارهای اطلاعاتی و رصدهای پلیسی،فرد رمال که به طرز ماهرانه ای طعمه های خود را شناسایی و از آن ها کلاهبرداری و سرقت می کرد شناسایی و تحت کنترل درآورد.

 

سردار یاری با اشاره به اینکه با هماهنگی مرجع قضائی ،متهم در یک عملیات موفق دستگیر شده است ،تصریح کرد:متهم به سرقت طلاجات به ارزش بیش از۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده است.

 

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به مرجع قضائی معرفی شده است خاطر نشان کرد:یکدستگاه خودرو پژو پارس متهم نیز روانه پارکینگ شده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه مالباختگان جهت پیگیری شکایت از متهم به کلانتری ۱۱ مراجعه کنند، گفت:شهروندان توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.