2

اعزام گشت‌های ویژه پیشگیری از جرم در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی

  • کد خبر : 1349
  • 25 مهر 1398 - 15:01
اعزام گشت‌های ویژه پیشگیری از جرم در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مهرداد علی محمدی” در گفت‌ و گو با خبرنگار ما در تشریح اعزام گشت های ویژه پیشگیری از جرم در مسیر بازگشت راهپیمایی اربعین حسینی( ع) اظهار داشت: با اجرای این طرح گشت های آموزش دیده ، مستعد و با تجهیزات لازم در مسیر اعزام شده اند.   وی ادامه […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مهرداد علی محمدی” در گفت‌ و گو با خبرنگار ما در تشریح اعزام گشت های ویژه پیشگیری از جرم در مسیر بازگشت راهپیمایی اربعین حسینی( ع) اظهار داشت: با اجرای این طرح گشت های آموزش دیده ، مستعد و با تجهیزات لازم در مسیر اعزام شده اند.

 

وی ادامه داد: ماموریت این تیم ها به صورت خاص پیشگیری از وقوع جرم خصوصاً سرقت است و گشت ها به صورت خودرویی، موتوری و پیاده ، ماموریت خود را انجام می‌دهند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به حجم انبوه عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) امسال تیم‌های گشت انتظامی به صورت ویژه تقویت شده تا شرایط خوب و آرامی را برای زائران ایجاد و با کنترل شبانه‌روزی، زمینه وقوع جرم فراهم نشود، بنابراین در تلاش هستیم با همکاری متقابل مردم و پلیس اجازه ندهیم افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

 

سرهنگ علی محمدی افزود :یکی از مسائل مطرح در این راهپیمایی بزرگ، پارکینگ هایی است که خودروهای زائران در آن نگهداری می شود که بر این اساس ،مدل انتظامی خاص برای امنیت پارکینگ‌ها تعریف شده تا ضمن جلوگیری از وقوع سرقت‌های احتمالی، دسترسی مردم به خودروهای پارک شده نیز آسان باشد.

 

وی از ایجاد ۸۰ توقفگاه با بیش از ۴۰ هزار نفر ظرفیت در استان خبر داد و افزود :توقفگاه هایی متصل به مرز پیش‌بینی شده تا در صورت مواجه شدن با تراکم جمعیت و ترافیک,زائران تا رفع خستگی بازگشت در آن مکان ها اسکان و پس از استراحت کافی ادامه مسیر دهند.

 

وی به زائران توصیه کرد: در طول مسیر بازگشت ،در این توقفگاه ها و محورهای مواصلاتی ضمن نگهداری از بار همراه، گوشی تلفن، و سایر مدارک هویتی خود در صورت مواجهه با افراد یا موضوعات مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا ماموران مستقر در صحنه اطلاع‌رسانی کنند.

 

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد :با همکاری و حمایت های مردمی ،تاکنون شاهد هیچ گونه موضوع امنیتی نبودیم و سفر زائران با انتظام بخشی مطلوب در حال اجراست که جا دارد از همکاری تمامی زائران با خادمان خود در ناجا تشکر و قدردانی کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.